Sajtóreggeli keretein belül ismertette 2013-as teljesítményét, illetve annak részleteit a Fiat magyarországi importőre. A több, mint 110 éves múlttal büszkélkedhető olasz autómárka 12 százalékos piacrészesedést ért el Európában, ám ez nem elég természetesen: a jövő évi részesedést még nagyobbra tervezik.
Egyébként az Év Haszongépjárműve Díj ötszörös nyertese immár 7 éve töretlenül a hazai élbolyban tanyázik, dobogós helyezésekkel büszkélkedhet a márka tehát 2006 óta, ami igencsak meggyőző eredmény.
Ugyanakkor tény az is, hogy a 2014-es évben szeretné a Fiat elérni eladásai terén a 2011-es szintet, erre minden reménye meg is lehet, hiszen az idei évben 1600 darab eladott autóval zár az importőr. Figyelemreméltó továbbá, hogy az autómárka besorolás első helyezettje (kishaszonjárművek) a Ford 21.4 százalékkal, viszont ha nem is szorosan, de nyomában domborít a Fiat márka, második helyen, 14.7 százalékos eredménnyel.
A cikk itt folytatódik: http://www.napimagazin.hu/evosszegzot-tartott-a-fiat-147-szazalekos-piacreszesedes-magyarorszagon